Q. iPhone 3G,3GS,4,4S ve 5 için e-posta ayarlarý
Cevap: iPhone 3G 4 ve 4S POP Ýnternet Ayarlarý
IPhone 3G de e-postayi etkinleþtirmek için aþaðýdaki adýmlarý izleyin.
Menü seçeneðinden "Ayarlar" seçin ve "Mail, Kiþiler, Takvimler” secin
>
Daha sonra 'Hesap Ekle ...' yi secin
>>
Açýlan ekran dan “Diðer” i seçin ve
>>>
Ardýndan 'Mail Hesabý Ekle'yi týklayýn
>>>>
Ardýndan görüntülenen alanlarý girin.
Adý: (Müþteri baðýmlý giriþ)
Adresi: Tam e-posta adresi (örneðin "info@turkeydns.net ')
Þifre: (e-posta adresinin Þifresi)
Açýklama: (Müþteri baðýmlý giriþi) Yukarýdaki bilgileri girdikten sonra 'Kaydet' i secin
>>>
Simdi gelen ve giden sunucuyu belirleyeceðiz.
“Kaydet ” dedikten sonra acilan ekran da gerekli kisimlari doldurunuz
>>>>
Gelen Posta Sunucusu :
Host Adi: mail.turkeydns.net
Kullanýcý Adý: Tam e-posta adresi (örneðin "info@turkeydns.net ')
Þifre: (e-posta adresinin Þifresi)
Giden Posta Sunucusu:
Host Adi: mail.turkeydns.net
Adý: Tam e-posta adresi (örneðin "info@turkeydns.net ')
Þifre: (e-posta adresinin Þifresi) ,
<<<<
Yukarýdaki bilgileri girdikten sonra Kaydet'i týklatýn. Bu adým ile birlikte iPhone üzerinde posta alabilir ve gönderebilirsiniz.
Görüntülenme adedi: 8535 kez